dermatologia kamień

Dermatologia

Poradnia Dermatologiczna

W poradni dermatologicznej zajmujemy się diagnozowaniem, leczeniem i zapobieganiem schorzeniom skórnym.

– Diagnozujemy i leczymy różne choroby skóry, takie jak trądzik, egzemy, łuszczyca, łojotokowe zapalenie skóry, liszajec czy infekcje skórne.

– Zajmujemy się również schorzeniami paznokci i włosów, takimi jak łysienie, łamliwość paznokci, czy infekcje grzybicze.

– Wykonujemy różnego rodzaju badania skórne, w tym dermatoskopię biopsje skóry, aby zdiagnozować i ocenić choroby skóry.

– Zajmujemy się również profilaktyką i wczesnym wykrywaniem nowotworów skóry, przeprowadzając badania skórne w celu monitorowania zmian i podejrzanych znamion.

– W niektórych przypadkach wykonujemy zabiegi chirurgiczne – specjalistycznym laserem CO2, który umożliwia szybszą regenerację skóry oraz lepsze efekty zabiegu. LASERem frakcyjnym CO2:

Usuwamy blizny: zredukowanie widoczności blizn potrądzikowcentrum medyczne kamieńych, blizn pooperacyjnych i innych blizn na skórze.

Zmniejszamy zmarszczki poprzez stymulowanie laserem produkcji kolagenu.

Leczymy fotostarzenie skóry, która uległa starzeniu się w wyniku ekspozycji na promieniowanie UV,

Leczymy przebarwień skóry laserem zredukujemy np. plamy starcze czy przebarwienia potrądzikowe.

Jako doświadczeni specjaliści oceniamy i dostosowujemy metodę leczenia indywidualnie pod kątem ewentualnych przeciwwskazań do laseroterapii.

Nasz zespół
lek.med. Magdalena Partyka-Zając – specjalista dermatolog-wenerolog
lek.med. Paweł Dudka – specjalista dermatolog-wenerolog
lek.med. Anna Raga – specjalizuje się w dermatologii-wenerologi

Nasz Gabinet:
36-053 Kamień 313

Świadczymy usługi w ramach umowy NFZ oraz Komercyjnie.