kardiolog kamień

Poradnia kardiologiczna

Profil działalności:

W Poradni Kardiologicznej zajmujemy się diagnostyką, leczeniem i profilaktyką chorób układu sercowo-naczyniowego m.in. choroby wieńcowej, nadciśnienia tętniczego, zaburzeń rytmu serca. Nasze usługi obejmują:

Badania diagnostyczne

– badania elektrokardiograficzne (EKG) – rejestracja elektrycznej aktywności serca.centrum medyczne kamień
– Echo serca – ultrasonograficzne badanie struktury i funkcji serca.
– Test obciążeniowy tzw. próba wysiłkowa– czyli monitorowanie reakcji serca na zwiększone obciążenie fizyczne.
– Spirometria – czyli badanie czynności płuc, które pomaga ocenić pojemność płuc, przepływ powietrza oraz inne parametry związane z oddychaniem.
– Badania laboratoryjne – np. pomiar poziomu cholesterolu czy glukozy itp.
– Holter RR – badanie polegające na cało dobowym monitorowaniu ciśnienia tętniczego krwi.
– Holter EKG – badanie polegające na całodobowej rejestracji elektrycznej aktywności serca.
– USG tętnic szyjnych – badanie aparatem USG oceniające przepływ krwi w tętnicach szyjnych.

Wszystkie niezbędne urządzenia są wyposażeniem gabinetów kardiologicznych. WSZYTSKIE BADANIA WYKONUJEMY NA MIEJSCU.

Na podstawie diagnostyki Nasi Kardiolodzy wdrażają odpowiednie leczenie:
– Dostosowują farmakoterapię,
– Podają zalecenia dotyczące stylu życia – porady dotyczące zdrowej diety, aktywności fizycznej, rzucania palenia itp.
– Jeśli to konieczne kierują na procedury inwazyjne – np. angioplastyka czy wszczepienie stentu.

Profilaktyka

Nasi Specjaliści skupiają się także na profilaktyce:
– Edukują pacjentów o zdrowym stylu życia i czynnikach ryzyka chorób sercowo-naczyniowych.
– Oceniają ryzyko sercowo-naczyniowe czyli narażenie pacjenta na choroby serca i układu krążenia, a także incydenty sercowo-naczyniowe.

Obserwacja i kontrola

Pacjent pod opieką poradni kardiologicznej jest pod obserwacją i kontrolą:
– Wykonujemy regularne badania kontrolne pacjentów po przebytym zawale serca czy operacji serca.
– Monitorujemy pacjentów z chorobami serca w celu dostosowywania leczenia i śledzenia postępów.

Nasz zespół:

dr n. med. Radosław Krawczykiewicz – specjalista kardiologii
lek.med. Krzysztof Tomczyk – specjalista kardiologii
lek.med. Lidia Iwanowska – specjalista chorób wewnętrznych, specjalista kardiologii
lek.med. Aleksander Kubinyi – specjalista chorób wewnętrznych, specjalista kardiologii
lek.med. Tomasz Kudłacz – spec. się w kardiologii

Nasze Gabinety:

36-053 Kamień 313
37-418 Krzeszów, Rynek 32

Uwagi:

Świadczymy usługi w ramach umowy NFZ oraz Komercyjnie.
Dla świadczeń na NFZ obowiązuje skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu lub specjalisty, bez skierowania przyjmowane są tylko przypadki nagłe zagrażające życiu.