Indywidualne wkładki ortopedyczne 3D

OFERUJEMY kompleksowe komputerowe badanie stóp i całej postawy ciała. Badania te są nieocenioną pomocą przy wyrobie indywidualnych wkładek ortopedycznych projektowanych w 3D. Wielu ludzi w Polsce przy produkcji wkładek opiera się na wybranym, jednym wyniku. My oferujemy kompleksową diagnostykę, aby uzyskać jak najwięcej informacji o pacjencie, zarówno biomechanicznych jak i anatomicznych.
Wszystko to, aby zapewnić profesjonalne podejście do naszych pacjentów i ich problemów.

Do wykonania badań wykorzystujemy:
∙ Platformę sił reakcji podłoża- Free-med-urządzenie mierzy rozkład sił nacisku na podłoże, która częścią stopy badany mocniej naciska podczas stania i chodu. Urządzenie pozwala również na analizę równowagi.
∙ Podoscan 2D FootCAD– służący do oceny podeszwowej strony stóp i ich szczegółowej analizy
∙ Videografię 2D– system do analizy postawy ciała, umożliwiający kompletne morfologiczne pomiary asymetrii ciała
∙ Podoscan 3D– umożliwiający skan stopy w 3D

Po zebraniu danych pomiarowych oraz przeprowadzeniu ww. badań komputerowych tworzymy indywidualny projekt wkładki dla każdej ze stóp w programie EasyCAD. Dajemy Państwu gwarancję, że wkładka wykonana u nas będzie indywidualną dla Państwa stopy.
Nowy wymiar oprogramowania pozwala dowolnie kształtować powierzchnię wkładki, zachowując przy tym najwyższą precyzję. System pozwala również na bardzo dokładną kontrolę zmian powierzchni indywidualnej wkładki, jak również ich archiwizację. Dajemy Państwu nie znaną do tej pory dokładność oraz precyzję w projektowaniu wkładki, uwzględniając z jednej strony potrzeby korekcji stopy, z drugiej rodzaj obuwia w jakim ma być stosowana wkładka.

Dzięki możliwości jakie daje nam diagnostyka komputerowa stóp, wykonujemy na najwyższym, poziomie indywidualne wkładki ortopedyczne dla dzieci i dorosłych, gwarantując w ten sposób pozytywne i szybki efekty jej oddziaływania.

Kiedy potrzebne mi są wkładki indywidualne robione na miarę?

• ostroga piętowa

• paluch koślawy (halux valgus)

• bolesność stawów

• modzele