diagnostyka stóp kamień

INDYWIDUALNE WKŁADKI ORTOPEDYCZNE 3D

OFERUJEMY kompleksowe komputerowe badanie stóp i całej postawy ciała. Badania te są nieocenioną pomocą przy wyrobie indywidualnych wkładek ortopedycznych projektowanych. Wielu ludzi w Polsce przy produkcji wkładek opiera się na wybranym, jednym wyniku. My oferujemy kompleksową diagnostykę, aby uzyskać jak najwięcej informacji o pacjencie, zarówno biomechanicznych jak i anatomicznych. Wszystko po to, aby zapewnić profesjonalne podejście do naszych pacjentów i ich problemów.

Do wykonania badań wykorzystujemy:
∙ Platformę sił reakcji podłoża-Free-med-urządzenie mierzy rozkład sił nacisku na podłoże, którą częścią stopy badany mocniej naciska podczas stania i chodu. Urządzenie pozwala również na analizę równowagi.
∙ Podoscan 2D FootCAD– służący do oceny podeszwowej strony stóp i ich szczegółowej analizy

Po zebraniu danych pomiarowych oraz przeprowadzeniu ww. badań komputerowych tworzymy indywidualny projekt wkładki dla każdej ze stóp. Dajemy Państwu gwarancję, że wkładka wykonana u nas będzie indywidualną dla Państwa stopy.

Nowy wymiar oprogramowania pozwala dowolnie kształtować powierzchnię wkładki, zachowując przy tym najwyższą precyzję. System pozwala również na bardzo dokładną kontrolę zmian powierzchni indywidualnej wkładki, jak również ich archiwizację. Dajemy Państwu nieznaną do tej pory dokładność oraz precyzję w projektowaniu wkładki, uwzględniając z jednej strony potrzeby korekcji stopy, z drugiej rodzaj obuwia, w jakim ma być stosowana wkładka.

centrum medyczne kamień

Dzięki możliwości jakie daje nam diagnostyka komputerowa stóp, wykonujemy na najwyższym poziomie indywidualne wkładki ortopedyczne dla dzieci i dorosłych, gwarantując w ten sposób pozytywne i szybkie efekty ich oddziaływania.

Kiedy potrzebne mi są wkładki indywidualne robione na miarę?
∙ ostroga piętowa
∙ paluch koślawy (halux valgus)
∙ bolesność stawów
∙ modzele